NAJŚWIEŻSZE WIADOMOŚCI!
Pod nadzorem Alberta Gryszczuka, trwają prace nad udoskonaleniem naszego Sokoła. Parę dni temu testowaliśmy jego możliwości w naprawdę trudnych warunkach, w okolicach Zgorzelca. Na filmie możecie zobaczyć, jak elektryczny napęd 4×4 radzi sobie w błocie i bagnie.
STARTY W RAJDACH
Silk Way Rally 2018
RosjaIII miejsce
pojazd Side by Side (SxS) Polaris
Africa Eco Race 2018
AfrykaZałoga: Robert Szustkowski, Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk, Albert Gryszczuk
Ford Raptor
The OiLibya Rally of Marocco 2017
AfrykaZałoga: Robert Szustkowski, Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk
Ford Raptor
Baja Poland 2016
PolskaZałoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk
Ford Raptor
HunGarian Baja 2016
WęgryZałoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk
Ford Raptor
Italian Baja 2016
WłochyZałoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk
Ford Raptor
Sealine Cross Country Rally 2016
KatarZałoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk
Ford Raptor
Abu Dhabi Desert Challenge 2016
ZEAZałoga: Robert Szustkowski, Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk
Ford Raptor
Baja Portalegre 500
PortugaliaZałoga: Jarosław Kazberuk, Albert Gryszczuk
Ford Raptor
The OiLibya Rally of Marocco
AfrykaZałoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk
Ford Raptor
Baja Poland 2015
PolskaZałoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk
Ford Raptor
HunGarian Baja 2015
WęgryZałoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk
Ford Raptor
Baja Aragon 2015
HiszpaniaZałoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk
Ford Raptor
Sealine Cross Country Rally 2015
KatarZałoga: Robert Szustkowski, Jarosław Kazberuk
Ford Raptor
Abu Dhabi Desert Challenge 2015
ZEAZałoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk
Ford Raptor
Dakar Rally 2015
PolskaZałoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk
Tatra
The OiLibya Rally of Marocco 2014
AfrykaZałoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk, Albert Gryszczak
Mercedes Unimog U400
Baja Poland 2014
PolskaZałoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk
Tatra
The OiLibya Rally of Marocco 2013
AfrykaZałoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk
Tatra
Dakar Rally 2013
Ameryka PołudniowaZałoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk
Mercedes Unimog U400
Silk Way Rally 2013
RosjaZałoga: Robert Szustkowski, Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk
Tatra
Dakar Rally 2012
Ameryka PołudniowaZałoga: Robert Szustkowski, Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk
Mercedes Unimog U400
RMF Marocco Challenge Cup 2010
AfrykaZałoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk
Mitsubishi Pajero
Dakar Rally 2010
Ameryka PołudniowaZałoga: Robert Szustkowski, Jarosław Kazberuk
Mitsubishi Pajero
TransSyberia Rally 2008
RosjaZałoga: Robert Szustkowski, Jarosław Kazberuk
Porsche
MEDIA
– Już pogodziliśmy się z nieprzewidywalnością sprzętu. Oczywiście strasznie nam szkoda tego pierwszego miejsca w klasie T4.1. Mogliśmy być na podium wśród ciężarówek fabrycznych. Mamy oczywiście satysfakcję, że jechaliśmy świetny rajd i było bardzo blisko. Nikt nie podejrzewał nawet, że to skrzynia biegów zrobi nam taki numer – powiedział Jarosław Kazberuk z R-Six Team.
rajdy.v10.pl o rajdzie Dakar 2013
Niezły rezultat wynikał być może z tego, że na niektórych fragmentach kierowcy Lotto Team rozpędzali swoją ciężarówkę, nazywaną pieszczotliwie „Princessa”, do prędkości maksymalnej. – Początek wydawał się denerwujący, bardziej techniczny, trasa prowadziła przez piasek. Dlatego wszystko szło nam wolniej. Ale końcówka to sporo szybkich partii. Zdarzało się, że na liczniku mieliśmy 150 km/h – emocjonował się Robin.
– przegladsportowy.pl o rajdzie Silk Way 2013
Prowadzący przez pustynię etap z Astrachania do Elisty został skrócony przez organizatorów z powodu piekielnych upałów. – W pewnym momencie temperatura w naszej kabinie wynosiła 57 stopni. To nie są warunki, w których bezpiecznie można pokonać trasę o długości ponad 500 kilometrów. Dlatego cieszę się, że skrócono oes – powiedział Szustkowski.
– przegladsportowy.pl o rajdzie Silk Way 2013
– Na razie wszystko przebiega zgodnie z planem – mówi założyciel i lider zespołu Robert Szustkowski, prowadzący Forda Raptora z numerem 221. – We wtorek pokonaliśmy bez przygód pierwszy stosunkowo krótki, niespełna 100-kilometrowy odcinek specjalny, przygotowany przez organizatorów na rozgrzewkę. W środę zaczęło się już prawdziwe ściganie. Mieliśmy do pokonania próbę o długości 443 km o zmiennej nawierzchni – typowy odcinek „starego” Dakaru. Było sporo wydm, ale także kamienistych duktów.
– rallyandrace.pl o Rajdzie Africa Eco Race 2018
Czwartek przyniósł kolejną wyczerpującą dla ludzi i maszyn próbę – 400 km ścigania, tym razem głównie po twardych, skalistych trasach. Jak z tego wynika, zasmakowaliśmy już właściwie wszystkich możliwych „uroków” rajdu cross country w Afryce. Te trzy pierwsze odcinki pojechaliśmy spokojnym, bezpiecznym tempem. Staramy się jechać razem, w dwa samochody tak, aby w razie problemów móc szybko sobie pomóc. Cieszymy się, że godnie reprezentujemy barwy Polski w tej bardzo trudnej imprezie, z dala od kraju.
– rallyandrace.pl o Rajdzie Africa Eco Race 2018
– Już pogodziliśmy się z nieprzewidywalnością sprzętu. Oczywiście strasznie nam szkoda tego pierwszego miejsca w klasie T4.1. Mogliśmy być na podium wśród ciężarówek fabrycznych. Mamy oczywiście satysfakcję, że jechaliśmy świetny rajd i było bardzo blisko. Nikt nie podejrzewał nawet, że to skrzynia biegów zrobi nam taki numer – powiedział Jarosław Kazberuk z R-Six Team.
rajdy.v10.pl o rajdzie Dakar 2013
Niezły rezultat wynikał być może z tego, że na niektórych fragmentach kierowcy Lotto Team rozpędzali swoją ciężarówkę, nazywaną pieszczotliwie „Princessa”, do prędkości maksymalnej. – Początek wydawał się denerwujący, bardziej techniczny, trasa prowadziła przez piasek. Dlatego wszystko szło nam wolniej. Ale końcówka to sporo szybkich partii. Zdarzało się, że na liczniku mieliśmy 150 km/h – emocjonował się Robin.
– przegladsportowy.pl o rajdzie Silk Way 2013
Prowadzący przez pustynię etap z Astrachania do Elisty został skrócony przez organizatorów z powodu piekielnych upałów. – W pewnym momencie temperatura w naszej kabinie wynosiła 57 stopni. To nie są warunki, w których bezpiecznie można pokonać trasę o długości ponad 500 kilometrów. Dlatego cieszę się, że skrócono oes – powiedział Szustkowski.
– przegladsportowy.pl o rajdzie Silk Way 2013
– Na razie wszystko przebiega zgodnie z planem – mówi założyciel i lider zespołu Robert Szustkowski, prowadzący Forda Raptora z numerem 221. – We wtorek pokonaliśmy bez przygód pierwszy stosunkowo krótki, niespełna 100-kilometrowy odcinek specjalny, przygotowany przez organizatorów na rozgrzewkę. W środę zaczęło się już prawdziwe ściganie. Mieliśmy do pokonania próbę o długości 443 km o zmiennej nawierzchni – typowy odcinek „starego” Dakaru. Było sporo wydm, ale także kamienistych duktów.
– rallyandrace.pl o Rajdzie Africa Eco Race 2018
Czwartek przyniósł kolejną wyczerpującą dla ludzi i maszyn próbę – 400 km ścigania, tym razem głównie po twardych, skalistych trasach. Jak z tego wynika, zasmakowaliśmy już właściwie wszystkich możliwych „uroków” rajdu cross country w Afryce. Te trzy pierwsze odcinki pojechaliśmy spokojnym, bezpiecznym tempem. Staramy się jechać razem, w dwa samochody tak, aby w razie problemów móc szybko sobie pomóc. Cieszymy się, że godnie reprezentujemy barwy Polski w tej bardzo trudnej imprezie, z dala od kraju.
– rallyandrace.pl o Rajdzie Africa Eco Race 2018