Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2695

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2699

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3581
R-Six Team | Starty drużyny w rajdach samochodowych
Loading...

NAJŚWIEŻSZE WIADOMOŚCI!

Pod nadzorem Alberta Gryszczuka, trwają prace nad udoskonaleniem naszego Sokoła. Parę dni temu testowaliśmy jego możliwości w naprawdę trudnych warunkach, w okolicach Zgorzelca. Na filmie możecie zobaczyć, jak elektryczny napęd 4×4 radzi sobie w błocie i bagnie.

STARTY W RAJDACH

Silk Way Rally 2018

Rosja

III miejsce

pojazd Side by Side (SxS) Polaris

Africa Eco Race 2018

Afryka

Załoga: Robert Szustkowski, Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk, Albert Gryszczuk

Ford Raptor

The OiLibya Rally of Marocco 2017

Afryka

Załoga: Robert Szustkowski, Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk

Ford Raptor

Baja Poland 2016

Polska

Załoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk

Ford Raptor

HunGarian Baja 2016

Węgry

Załoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk

Ford Raptor

Italian Baja 2016

Włochy

Załoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk

Ford Raptor

Sealine Cross Country Rally 2016

Katar

Załoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk

Ford Raptor

Abu Dhabi Desert Challenge 2016

ZEA

Załoga: Robert Szustkowski, Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk

Ford Raptor

Baja Portalegre 500

Portugalia

Załoga: Jarosław Kazberuk, Albert Gryszczuk

Ford Raptor

The OiLibya Rally of Marocco

Afryka

Załoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk

Ford Raptor

Baja Poland 2015

Polska

Załoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk

Ford Raptor

HunGarian Baja 2015

Węgry

Załoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk

Ford Raptor

Baja Aragon 2015

Hiszpania

Załoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk

Ford Raptor

Sealine Cross Country Rally 2015

Katar

Załoga: Robert Szustkowski, Jarosław Kazberuk

Ford Raptor

Abu Dhabi Desert Challenge 2015

ZEA

Załoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk

Ford Raptor

Dakar Rally 2015

Polska

Załoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk

Tatra

The OiLibya Rally of Marocco 2014

Afryka

Załoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk, Albert Gryszczak

Mercedes Unimog U400

Baja Poland 2014

Polska

Załoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk

Tatra

The OiLibya Rally of Marocco 2013

Afryka

Załoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk

Tatra

Dakar Rally 2013

Ameryka Południowa

Załoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk

Mercedes Unimog U400

Silk Way Rally 2013

Rosja

Załoga: Robert Szustkowski, Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk

Tatra

Dakar Rally 2012

Ameryka Południowa

Załoga: Robert Szustkowski, Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk

Mercedes Unimog U400

RMF Marocco Challenge Cup 2010

Afryka

Załoga: Robin Szustkowski, Jarosław Kazberuk

Mitsubishi Pajero

Dakar Rally 2010

Ameryka Południowa

Załoga: Robert Szustkowski, Jarosław Kazberuk

Mitsubishi Pajero

TransSyberia Rally 2008

Rosja

Załoga: Robert Szustkowski, Jarosław Kazberuk

Porsche

MEDIA

– Już pogodziliśmy się z nieprzewidywalnością sprzętu. Oczywiście strasznie nam szkoda tego pierwszego miejsca w klasie T4.1. Mogliśmy być na podium wśród ciężarówek fabrycznych. Mamy oczywiście satysfakcję, że jechaliśmy świetny rajd i było bardzo blisko. Nikt nie podejrzewał nawet, że to skrzynia biegów zrobi nam taki numer – powiedział Jarosław Kazberuk z R-Six Team.

rajdy.v10.pl o rajdzie Dakar 2013

– Na razie wszystko przebiega zgodnie z planem – mówi założyciel i lider zespołu Robert Szustkowski, prowadzący Forda Raptora z numerem 221. – We wtorek pokonaliśmy bez przygód pierwszy stosunkowo krótki, niespełna 100-kilometrowy odcinek specjalny, przygotowany przez organizatorów na rozgrzewkę. W środę zaczęło się już prawdziwe ściganie. Mieliśmy do pokonania próbę o długości 443 km o zmiennej nawierzchni – typowy odcinek „starego” Dakaru. Było sporo wydm, ale także kamienistych duktów.

– rallyandrace.pl o Rajdzie Africa Eco Race 2018

Czwartek przyniósł kolejną wyczerpującą dla ludzi i maszyn próbę – 400 km ścigania, tym razem głównie po twardych, skalistych trasach. Jak z tego wynika, zasmakowaliśmy już właściwie wszystkich możliwych „uroków” rajdu cross country w Afryce. Te trzy pierwsze odcinki pojechaliśmy spokojnym, bezpiecznym tempem. Staramy się jechać razem, w dwa samochody tak, aby w razie problemów móc szybko sobie pomóc. Cieszymy się, że godnie reprezentujemy barwy Polski w tej bardzo trudnej imprezie, z dala od kraju.

– rallyandrace.pl o Rajdzie Africa Eco Race 2018

– Już pogodziliśmy się z nieprzewidywalnością sprzętu. Oczywiście strasznie nam szkoda tego pierwszego miejsca w klasie T4.1. Mogliśmy być na podium wśród ciężarówek fabrycznych. Mamy oczywiście satysfakcję, że jechaliśmy świetny rajd i było bardzo blisko. Nikt nie podejrzewał nawet, że to skrzynia biegów zrobi nam taki numer – powiedział Jarosław Kazberuk z R-Six Team.

rajdy.v10.pl o rajdzie Dakar 2013

Niezły rezultat wynikał być może z tego, że na niektórych fragmentach kierowcy Lotto Team rozpędzali swoją ciężarówkę, nazywaną pieszczotliwie „Princessa”, do prędkości maksymalnej. – Początek wydawał się denerwujący, bardziej techniczny, trasa prowadziła przez piasek. Dlatego wszystko szło nam wolniej. Ale końcówka to sporo szybkich partii. Zdarzało się, że na liczniku mieliśmy 150 km/h – emocjonował się Robin.

– przegladsportowy.pl o rajdzie Silk Way 2013

Prowadzący przez pustynię etap z Astrachania do Elisty został skrócony przez organizatorów z powodu piekielnych upałów. – W pewnym momencie temperatura w naszej kabinie wynosiła 57 stopni. To nie są warunki, w których bezpiecznie można pokonać trasę o długości ponad 500 kilometrów. Dlatego cieszę się, że skrócono oes – powiedział Szustkowski.

– przegladsportowy.pl o rajdzie Silk Way 2013

– Na razie wszystko przebiega zgodnie z planem – mówi założyciel i lider zespołu Robert Szustkowski, prowadzący Forda Raptora z numerem 221. – We wtorek pokonaliśmy bez przygód pierwszy stosunkowo krótki, niespełna 100-kilometrowy odcinek specjalny, przygotowany przez organizatorów na rozgrzewkę. W środę zaczęło się już prawdziwe ściganie. Mieliśmy do pokonania próbę o długości 443 km o zmiennej nawierzchni – typowy odcinek „starego” Dakaru. Było sporo wydm, ale także kamienistych duktów.

– rallyandrace.pl o Rajdzie Africa Eco Race 2018

Czwartek przyniósł kolejną wyczerpującą dla ludzi i maszyn próbę – 400 km ścigania, tym razem głównie po twardych, skalistych trasach. Jak z tego wynika, zasmakowaliśmy już właściwie wszystkich możliwych „uroków” rajdu cross country w Afryce. Te trzy pierwsze odcinki pojechaliśmy spokojnym, bezpiecznym tempem. Staramy się jechać razem, w dwa samochody tak, aby w razie problemów móc szybko sobie pomóc. Cieszymy się, że godnie reprezentujemy barwy Polski w tej bardzo trudnej imprezie, z dala od kraju.

– rallyandrace.pl o Rajdzie Africa Eco Race 2018